Stručný popis předmětu: Jedná se o stavební úpravy radnice ve 3NP, úpravy se dotýkají zejména 4 místností v jihozápadní části radnice v 3. nadzemním podlaží včetně památkově chráněné zasedací místnosti. V současnosti jsou místnosti využívány Odborem správním MěÚ Krnov, konkrétně se jedná o úseky evidence obyvatel, matriky a oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů. V uvedených místnostech budou provedeny dispoziční změny sledující zvýšení efektivity využití stávajících prostor a zvýšení kvality poskytovaných služeb návštěvníkům úřadu a jednotlivých odborů.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Zadavatel
Úřední název: Město Krnov
IČO: 00296139
Poštovní adresa: Hlavní náměstí 96/1
79401 Krnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 214862
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krnov.cz)