Veřejná zakázka: Stavební úpravy kanceláří ve 2NP, Hl. náměstí 96/1, Krnov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 787
Systémové číslo: P23V00000052
Spisová značka: OISM-287752023-HAZU
Datum zahájení: 16.11.2023
Nabídku podat do: 30.11.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Stavební úpravy kanceláří ve 2NP, Hl. náměstí 96/1, Krnov
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Jedná se o stavební úpravy prostor bývalé spořitelny ve 2NP radnice, a to přebudování 4 prosklených otevřených kanceláří odboru investic a správy majetku (č. 241, 242, 243 a 244) na 4 samostatné kanceláře oddělené sádrokartonovými zvukově izolačními příčkami. Včetně nové elektroinstalace a osvětlení prostor. Vznikne tak prostor chodby o výměře 18,27 m2 a 4 kanceláře o plochách 17,72 m2; 21,3 m2; 11,38 m2 a 25,27 m2. Z chodby bude ve výšce 3,000 m od podlahy instalováno prosklení až ke stropní konstrukci v úrovni 3,990 m. Dále se jedná o výměnu stávající příčky za příčku sádrokartonovou až do úrovně stropní konstrukce na odboru rozvoje města mezi stávajícími kancelářemi č. 236 a 237.
Vše dle přiložených výkresů a položkového rozpočtu s výkazem výměr.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Krnov
  • IČO: 00296139
  • Poštovní adresa:
    Hlavní náměstí 96/1
    79401 Krnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 214862

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krnov.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky